måndag 21 juli 2008

v 36+0: FYRA VECKOR TILL BF

Idag har magen känts allmänt tung och ivägen mest hela dagen. Går emot allting, spiller och välter saker, får ont i ryggen... och bebben där inne har varit rätt livlig och knölat både hit och dit. Hicka har han haft också. Men men... nu är det inte sååå länge kvar tills han kommer ut och man får träffa det lilla underverket som håller sig gömd där inne!

Här är en liten film på hur det går till när bebisar kommer ut...


Idag har jag hållt på att tvätta. Tänkte jag skulle kunna se botten i den där tvättkorgen nån gång. ;-) Fast just mina plagg är inte särskilt många i antalet. Känns som jag har samma kläder mest varje dag. Skittråkigt är det. Frågan är ju bara om man ska köpa på sig fler mammaplagg eller om man ska slita på de här få plaggen man har?!

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Tittade på videon... Det ser ju underbart ut. Eller inte! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!