tisdag 29 juli 2008

v 37+1: SVULLNA FÖTTER

Usch och fy och blä för mina fötter! Nån som vill byta?! De ser verkligen hemska ut och de känns inte alls roliga när jag går heller. Känner inte igen dem alls och de ser ut att tillhöra nån annan. De ser ut som vattenfyllda ballonger med tjocka prinskorvar som sitter fast längst fram. Har svalkat dem i sonens bassäng, i Vättern och i fotbad, men de ser likadana ut ändå.


Är detta MINA fötter??! *ryser*

Igår var jag hos barnmorskan. Det gick snabbt och smidigt. Värdena såg bra ut och magen hade vuxit ett par centimeter sedan sist. Nu har jag bara ett enda mvc-besök inbokat innan bf-datumet den 18:e augusti.

Har förresten skickat efter en skötväska som kom idag. En svart Skip Hop Duo Deluxe blev det.

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Aj aj aj, det där ser inte roligt ut! Själv har jag haft tur med det där, trodde hela min kropp skulle se ut så där nu, men icke! Hoppas det blir bättre...