måndag 18 augusti 2008

v 40+0: BF IDAG - MEN INGEN BEBIS ÄN!

Knappt ett par timmar kvar av den här dagen så inte lär det bli nån punktlig bebis iallafall (ja, i så fall får han då verkligen se till att ha raketfart *s*). Jag tyckte väl annars att 080818 var ett bra födelsedatum... ;-)

Nä jag har ju varit rätt inställd på att gå över tiden, så jag är faktiskt inte förvånad. Men när sonen föddes så gick slemproppen dagen innan han kom till världen... och den har jag sett nu! Så kanske kan man hoppas på att det sätter igång snart. Å andra sidan kan man tydligen ju gå gravid i både dagar och veckor trots det. Ja, vi får se vad som händer.

Vilka fula ord det finns förresten när det gäller oss tjejer... som slempropp? bröstvårta? vårtgård?! Hmm... undra vem sjutton som kom på dem?!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en stund. Natti natti!

1 kommentar:

Lotta A sa...

Kanske är det snart dax......?
Spännande att se om det blir i dag den lila "filuren" kommer.
Kram