onsdag 20 augusti 2008

v 40+2: BEBIS HOTAS AV VRÄKNING

Bäste Bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 08-08-18.

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning
Hyresvärden Mamma
--------------------------------------------------

I natt har jag sovit rätt bra (vaknade bara ett par gånger för toabesök men lyckades somna om rätt snabbt) och jag känner mig hyfsat utvilad! Skönt! :-) Någon förlossning är hur som helst inte igång än. Har lite "mensvärk" däremot... fast det KAN lika gärna vara lite ont som är kvar efter gårdagens skogspromenad, så jag vågar inte hoppas på för mycket!

Nä, dags för en dusch nu... och så ska jag gå och se vad vår påhittige katt har för sig... hmm, hör grejer som ramlar ner... och nu hör jag hur nån leker i babygymmet, och eftersom det inte är nån bebis född här än så misstänker jag att det ligger nån fyrfota hårig filur där och har det rätt kul just nu! ;-)

1 kommentar:

Lotta A sa...

Den lilla filuren där inne tar tid på sig alltså............
Ingen brådska alls att komma ut.
Cajsa frågade:Har inte Lindas bebis kommit än?
Den skulle väll kommit i Måndags?
Men som som sagt det inte alltid de kommer efter tidtabellen.........