fredag 22 augusti 2008

v 40+4: DAGS ATT SOVA

Usch vad trött jag har varit idag. Sov inget vidare natten som gick, så det har varit lite zombie-känsla idag. Men jag har mest tagit det lugnt här hemma så det har gått rätt bra ändå.

Ikväll har mina händer och fötter svullnat upp massor! De var ju svullna innan också, men inte så här. Så skulle det mot förmodan bli att åka in till förlossningen medan fötterna är så här lär jag få åka barfota!

Nä, nu blir det nog som sagt till att försöka sova. Känns inte som det borde vara så svårt, men man vet aldrig... kan ju säga att det finns tillfällen i livet då man sover bättre än då man är gravid i 41:a veckan! Men det är väl bara en förberedelse skulle jag tro. Sömnen man får sen med en nyfödd i huset är ju inte heller den bästa! ;-)

Inga kommentarer: