söndag 6 juli 2008

VILL DU LYSSNA PÅ LJUDBÖCKER GRATIS?

Jag är, som en del av er säkert redan vet, medlem på en sajt som heter Buzzador. Där får man testa nya produkter, få gratisprover etc. Du kan också anmäla dig här helt gratis om du också vill vara med!

Det senaste erbjudandet jag fick nu är att man kan få testa en ny tjänst som heter Storytel. Man behöver inte bli Buzzador för att testa, utan kan istället sms:a ordet bokbuzz till 71160. Då får du tillgång till över 600 ljudböcker alldeles gratis i en vecka. Några av författarna som man kan välja bland är Jens Lapidus, Camilla Läckberg, Liza Marklund, Jan Guillou och Martina Haag.



Ljudböckerna strömmas till mobilen över mobilnätet, så du behöver inget extra minne på mobilen. Lyssning sker utan avbrott även om du förlorar täckningen eftersom programmet kontinuerligt buffrar cirka 7 minuter. Datatrafiken är kostnadsfri vid lyssning inom Sverige för kunder hos Telia, Tele2, Telenor, Tre och Halebop. Abbonemanget startas och stoppas enkelt i Storytel-spelaren som du laddar ner till mobilen.

Ska se nu vad jag ska välja för bok att lyssna på. Funderar lite på den nya med Martina Haag... gillar hennes böcker. De är roliga! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag är också "buzzare" och lyssnar just nu på Mons Kallentoft Midvinterblod. Kanon! Har läst Haags bok "på riktigt" och den är jättebra! Hoppas magen mår bra! Synne från "listan", alias Orsakullan

Fotograferande Maria sa...

Hej! Jisses inte mer tid kvar? Har du köpt vagn än? en med svänbara hjul är BRA. Jag ska sälja min bugaboo men du vill ha stora hjul eller? Kram / Maria